Úspěšné podnikání
Základem úspěšného podnikání je najít takovou službu či produkt, který v oblasti, ve které působíte schází. Pokud patříte mezi majitele malých či středně velkých podniků, seznámili jste se s problémem drtivé konkurence. Je tu několik tipů, jak se od takové konkurence odlišit.
Jako prvním je osobní kontakt, v dnešní počítačové době všichni spoléhají na automatické generované e-maily a samoobslužné telefonní linky. Buďte jiný a hýčkejte si zákazníka přátelským přístupem, osobní komunikací, nebo pro ověření informací zavolejte osobně.
Design je věc, do které byste se neměli bát investovat, vyhrajte si s logem firmy a dávejte ho na místa, kde bude vidět. Můžete využít odlišení se od ostatních originálními obaly, reklamními sady nebo čistým a přehledným interiérem.
Kvalita, každý zákazník pozná rozdíl mezi pečlivou výrobou a pásovým zbožím. Pokud člověk dokáže udržet kvalitu výrobků, nemusí se bát snižování cen dle konkurence.
V poslední řadě je důležité, aby produkt či služba byla vidět. Cílíme na sociální sítě nebo investujeme do webové stránky, kde si vás klienti všimnou.